..

Idag så har jag vart på praktiken sen hemma en stund. Ner till stan, fick med mig ett par nya tajts och en klänning.Mathildas pressent är klar. längtar till torsdag och fredag då !! ...  Sedan så gick jag hem bytte om och träffa ilona o maria, Ilona tog oss på världens promenad. jag kan lova er att jag va helt död i slutet bara. när man visste att man va nästan klar och tänkte på hur långt man har gått.. i TVÅ TIMMAAAR!!!!..
vi gick från  Max till badhuset,
badhuset till färgagården.
runt strömmen upp mot öb
därifrån till statoil.. Statoil tog vi stkhsv upp mot maxi,
runt hörnet ner mot max. Skönt men ändå döden haha..
Som ni ser så tar jag bilder varjedag. både på naturen och lite annat!!!: jag anser att dt e bra för bloggen haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

sexig bild på mig o syrran ! /m

2009-05-28 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0