fina bilder från nkg

Vill bara grattaa Jako Rostamin som fyller 19 år idag. Grattiiis ¨på dig..
säger bara, älskling du gjorde ett STORT misstag att du gav mig denna mobilen.. Ja tar verkligen kort på allt. älskar o ta kort dt e typisk sahar. asså inte på mig själv, utan saker o ting.Kl är halv 6 och jag har sovit  skit dåligt de här dagarna mamma har vart bort. hon kommer döda mig när hon kommer hem och får reda på det. haha. aja får skylla mig själv. så jag vet inte om ja ska sova nu eller va vaken tills imorron kväll så ja kan sova. eller sova ett tag som jag har gjort de 4 dagarna.. i torsdags kvääll sov ja inte. utan somna 9 freda morron & vakna 12 för en apa kom till mig vid 6 och stack 9 o kom tillbaks 12 haha... igår somnade jag 5 på morron och vakna 12.. aja ni kanske inte ville veta..  Iaf ulla o hennes kille kom tsm me steffi. vi alla satt hos snacka skit. till slut så va vi alla hungri. eller ja ulla sejda o ullas kille. Så vi gick ner till MC.. och jag säger så häär. jag har inte skratta så mkt som jag gjorde idag me de här cp. skämmde ut oss på mc jag lovar. hahaha.  iaf på vägen hem så börja ja o sejda gå till olika ställen och ta kort helt sjuka i huvvet. och på väg ditt. här kommer några st :P  och jag har tagit allt själv :D

Juste dt va något roligt vi hörde i dag i mc..
Kund : Stänger ni kl 6 ??
Jespet (jobbar) : äähh?
vi stänger kl ??
jaa??
söndag natt ??
hahahahahah jag skratta sönder mig ja tycker dt va roligt 

 
 
 


haha bomb, de andra tjejerna kommer irritera sig på mig nu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0