grattis..

kan ju börja med att gratta lilla harrddyyy som filler år idag ! GRATTIS TILL DIG !

idag har jag haft praktik från 9:30-16:00 sedan kom ilona o hämtade mig från praktiken och vi åkte till maxihuset, det var ju premiär idag =) .. otroligt fint har det blivit. iaf efter det åkte vi till sahar jag och mathilda, vi var där ett tag sedan flippade vi och gick till charbel. alla var där orkar inte skriva namn sen kanske dom får damp haha ! kul va det iaf, länge sen man träffade alla, ohhh alex en kille hade världens sötaste chiwawa hund, den var så sööööööt o snäll ville snå den :( ..
efter det kom ilona o hämtade mig vi åkte hem och här sitter jag och skriver lite..
ska bränna en skiva till imorgon vi ska ju dra oss till sthlm.. jag, mathilda, sally & ilona.. ser fram imot det, och att shoppa loossss :D ! jobbar från kl 6 till 10.. efter det ska jag hem och ta en dusch ta på mig sen dra !

näh nu ska jag dra mig ! ha det bra puss / maa

sahaar-hardi & Maria

Kommentarer
Postat av: Hardi

Hah! man blir ju generad..

2009-05-21 @ 15:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0