mathildas dag ...

jahap kom precis hem från vårt lilla firande av mathilda, eller lilla o lilla haha ..
började med att vi gick till trägårn och det regnade sönder så vi fick sitta under parasoller med värme lampor.
mathilda börja dricka och jag gick fram o beställde shotar till henne. efter det åt jag och sahar.. sen gick vi vidare till deli där det var helt tomt haha.. jag vet inte hur många drinkar och shotar jag köpte för att supa ner henne. hon var ju såklart fulll också haha helt borta var hon .. men här ska ni få lite bilder och efter det ska jag kolla på våra bästa år, TACK ......... för att jag kan titta på det . sen läggdags skola imorgon. men hur det blir för mathilda är en bra fråga bakis i skolan typ?
godnatt alla puss/m

trägårn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0