missat...

godmorgon =)
började skolan vid tio och skulle ha svenska B .. men så är salen låst? så får jag reda på att vi skulle vara i arbetes museum idag, jätte kul jätte bra maria missade det ! oh jätte besviken är jag kunde legat hemma och sovit just nu och börjat klockan ett ist.. och så kommer hon döda mig imorgon på lektionen och undra varför jag inte var där ..
men jag får faktist skylla på att det inte var bra information om det, hon sa för flera veckor sen att vi skulle vara där, men fan hon kunde vell ha påmint oss? man har tusen saker att tänka på.. allt är så stressigt i skolan, får absolut inte gå ut med något ig !! har haft det kravet på mig nu sen jag har gått i ettan tills nu i gymnasiet..

slutar skolan kvart över tre, ska direkt hem o hämta min tränings väska och gå träna med sahaar efter det ska jag nog hem eftersom jag ska sitta barnvakt åt min ängel sebastian .. alla ska hem till min bror och jag är sämst o orkar inte :D..
imorgon kommer jojo hem också =) undra om hon ska till praktiken på onsdag eftersom hon kommer hem tisdag natt..

nu väntar jag på mathilda kan hon skynda sig på eller, JAG VILL ÄTA haha !
nae nu ska jag sluta skriva känns som att jag har skrivit en bok.. HEJ SVEJ ! /ma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0