oh !!

SHIT. va låtar kan väka minnen! helt sjuk.
jag satt igång en gamal bärbar dator. som skärmen har gått sönder på
så jag satt in den i den vanliga data skärmen. för kolla va som fanns i den.
och gissa va gamla bilder och låtar man hittar då!!: helt sjukt
låtar som man har glömt men ändå är klassiker för mig och nazi..
haha dt roliga är att jag och nazi har nästa samma minnen från varje låt.
vi båda finns me i minnen. men inte kärleks minnen haha.. aja ni kanske inte förstår vad jag menar
men nazi göör...  /sa

här är lite gamla bilder :



 

 

 

en kväll man aldrig glömer.. augustii
 2006 sofia nazi sahar vi för alltid...

haha ego ego ego


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej,dem minnena glömmer man aldriiig !!/Na

2009-05-22 @ 02:08:00
URL: http://samanaa.blogg.se/
Postat av: sejda hodzic

weiii, hade du inte fler bilder? :D hahah <3

2009-05-22 @ 20:00:48
URL: http://shodzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0