Praktiken

Haha så roligt och jobba där. alla gamla vänner på djäkne och lite annat folk tittar in här.
jag praktiserar på VideoLandSkap på lindöv.. aa jag och nazi går i samma klass. Så vi har praktik till slutat av dt här läsåret.. iaf jag har HITTAT mina favorit filmer, ska köpa de. de är rikti klassiker..
Prettywomen & Vid din sida. Julia robert är så klockren .. Jag hoppas att ni alla har sätt BÅDA filmerna. prettywomen har alla sätt. men vid din sida är bättre :D ta och kolla på den vet ja!! ... // Sa


Kommentarer
Postat av: Soufya

SÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT !!!!! tack baby. klart, vi ger aldrig upp.



haha hihi video landskap, jävla snåla iranierna , skitdyrt godis!!! hahaha MWAHH <33

2009-05-19 @ 17:43:42
URL: http://soufya.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha aa för ja!! de har bytt ägare.

lääängtaaar tills du kooommmmmeer <3

2009-05-19 @ 17:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0