regnig dag..

regn regn regn vilken otur vi som skulle sitta och fira mathilda på trägårn.. blir kanske inte som planerat om inte vädret ändrar sig.. hon är så söt och skäms så mycket när någon grattar henne haha !
iaf idag har jag varit i skolan började tio sköönnt ! fick reda på att mitt betyg på estetiskt val blir VG skönt att klara upp de målen man sätter upp på sig själv. efter det blev det att gå upp till vrinnevi och ha lektion om naglar, efter det kom Robin från arbis teater.. vi ska hitta på något med han till hösten *längtar* och ni får reda på mer när börjar närma oss hösten ..
robin är allså en känd make up artist som makear på arbis teater..
efter det åkte vi med jojo hem till henne sen stan och åt istabul kebab som jag inte ville men hade inget val..
och sen kom syrran o hämta mig o nu sitter jag här jätte seg och lyssnar på beyonce- broken hearted girl ..
ska till stan lite senare med ilona, efter det blir det att fira mathilda någon stans !

ha det bra puss /m

              
                                                         dig älskar jag mest MEST !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0