skön dag ..

hejsvej allihoppa ..

idag har det faktist varit en riktigt skön söndag på länge..
vaknade upp utav att sebbe säger chaalleee (moster) miimiii det är jag, din sebbe vakna! och jag vaknade upp och så myste vi, han är världens gosigaste unge ibland iaf haha !
sen städade vi vårt rum ja o syrran, skit snyggt blev det ;) , sen fixade vi oss i ordning och åkte till jobbet.. efter det åkte jag till sahar och där var nazi också, vi satt o pratade lite och sådär.. sen fick vi ryck och skulle ner o handla och vi var helt flippade hahaha så mycket skratt med er ! jag och nazi bråkade sönder om toffie godisar hahaha bara tanken på det allså..
sahar lägger nog bilderna senare, för hon har dom på sin mobil.. träffade sosso också länge sen man såg den där jäveln :D !
nu ska jag och ilona titta på film.. godnatt alla ! /ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0