sommar & sol !

hejsaaan !
att vakna upp när solen skiner in är det bästa..
så jag steg upp ur sängen, så väckte jag syrran o så frågade hon om jag ville gå ut o lägga mig med henne och sola och koppla av, och jag sa varför inte? skiiit skönt ju..
så vi trog och tog med oss lite saker, sen kom sahar dit och solade med oss.. fy fan allså tänk omdet skulle vara så här varjjjeeee dag, vilken sommar .. men men .. efter det så gick vi och åt grill för mamma och dom hade grillat massa gott.
efter det kom vi hem och fixade oss eftersom jag sally, ilona och sahar så gå sätta oss i trägårn och softa =) ..
skriver sen o lägger upp bilder.. hoppas också ni har haft en bra solig dag ! /m


      

      haha jag fotar mig själv som ett offer, sahar är i bakrunden grr & ilona syr sin hårförlägning som en mejme PUSSS <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0