sthlm

hejsan alla.. kan börja med att säga GRATTIS Awat lucifer! igår blev det att åka till stockholm, ja vad ska man säga om det ? SKIT KUL HADE JAG !.. på vägen dit så hade vi roligt =), sen skulle vi hitta parkering som är så himla svårt, men sally hade ett bra ställe.. vi drog oss mot drottning.g och gick in lite till affärerna, hittade skit snygga skor på Zara med ja fanns ingen storlek och dom andra var så himla höga, så det såg ut som kahp skor haha .. så inga skor blev det suck :( .. men väska blev det :) och lite små saker .. onödigt men men .. haha efter det så lämnade ilona o sally mig och mathilda, vi gick på till en libanesisk resturang som hette Underbar, vilken mat ohh vi bara beställde massa sakaer, och satt där som ett kärlekspar med ett varsit glas cider i handen ! aaee men namnet på resturangen satt bra där ! efter det PROMENERADE vi till gröna lund haha och sååå kulllll vi hade. det var helt sjuk allså. men mathilda var ju liite för feg hon vågade inte åka nått tönten allså .. träffade på nava, olivia och dom också där i gröna lund :) .. sen efter det så kom dom och hämtade oss, vi åkte till tälje sedan hem till norrkan igen.. jag och mathilda deckade i bilen där bak så döda vi var, gullisar :D ! iaf så kul hade vi, lägger in bilder också =) igår kväll sa jag till ilona ingen ska få väcka mig imorgon.. "jag ska sova ut" hm klcokan 9 på morgonen ringer telefon bolag bajs, jag skällde ut som så himla mycket så jag somna direkt efter så bra haha. ska ringa och störa en familj på sina helgdagar också irriterand .. snart ska jag upp och klä på mig sen till sahar sen jobbet. kul NOOT ! skriver sen, puss /ma



söötmysskålar lite :)hahah dör av garv åt denna bild 
TJOCKIS 1&2 tack för en lyckad dag älskar dig mathilda !

Kommentarer
Postat av: mathilda :)

tack själv fetto hahaha :D

2009-05-23 @ 13:06:49
URL: http://maathildaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0