ussch..

ussch säger jag bara fy fan hur kan något sånt hända? helt sjukt, läste mathildas blogg där hn skrev ett inlägg om en familj som blev av med sin son som hade caner, kollade på videon och mina tårar bara föll ner! det är helt sjukt, fy fan vad jobbigt..
http://www.denstarkastestjarnan.blogg.se/  där har ni iaf länken på videon..

iaf, jobbade idag som sagt syrran fick som hon ville och vi promenerade tll jobbet och tillbaka, gick till sahar där efter sen tog vi en promenad.. myyys.. imorgon är det skola, och efter skolan ska jag o sahar gå träna ihjäl oss !!! skönt skola mån och tis och ons praktik sen är veckan slut :D !
nu ska jag lägga mig och sova godantt alla läsare =) /ma

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va synd om familjen

2009-05-18 @ 10:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0