091004

Hejsan!
Sitter hemma just nu tillsammans med Sahaar&Tamaraa,kom ut från duschen precis så jag tänkte blogga lite snabbt för snart ska det ses på film här :).Final Destination4 ska det bli!
Helgen har varit UNDERBAAR,för min del iaf..

I fredags var jag i linköping och jobbade på Ladies Night i LHC..mycket trevligt,skrev på kontrakt och nu har jag ett jobb,åkte hem vid 11 någongång och träffade my gurls som var helt fulla och jobbiga,men det brydde inte jag mig om :D.Jag tog en dusch och la mig för att jag skulle upp tidigt på morgonen,åkte och träffa min älskling i lördags och på kvällen när jag kom hem var gurlsen fulla IGEN och jobbiga..jaa NI VAR JOBBIGA men guess what?inte brydde jag mig om det jag gick och la mig o sov igen.
vaknade imorse vid 10 och väckte alkisarna och självklart vill Jemma åka och bada i badhuset för att det var en seg söndag..och det gjorde vi..Jag,Arben,Sahaar,Jemma & Fadi åkte iväg till badhuset och hade massa kul i badet..alla bara dränkte varandra :S..

Efter badet åkte vi vidare till Söderköping och käka i Kristinas pizzeria..MYCKET GOD mat måste jag säga..Jahopp och nu är vi hemma och ska kolla på film o mysa..imorn blir det plugga plugga plugga..
Ser fram emot helgeeen!!
Nu ska vi nämligen kolla på filmen så jag avslutar här!

Ha en trevlig fortsättning alla.



I'm out / Nazii



     


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilder från badeeeeeet ;D

2009-10-04 @ 22:57:22
Postat av: Nazii

vem tar med sig kamera lr mobil in till badet?

Bahhaha

2009-10-05 @ 20:59:56
URL: http://samanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0