- jag är käär !!

alltså hej hej & änu en gång heej. Just nu sitter jag hos nazi som alla andra gångerna jag bloggar.. Men det är e för jag ABOSLUT  inte orkar med min data eller internet. imorron ska den in på lagning så vi slipper den tröga datan. iaf de senaste dagarna har det varit skolan. ute en stund. sedan heem & sova jätte tidigt. vilket jag anser är väldigt sköönt. 
Vi ska sätta på en film snart & mysa. men föörst blire det mat. & gissa vilken maträtt det är da??. jo GHORME SABZII.. mmh godaste. koka du som läser det här & vet vad det är ..

iaf måste meddela en sak här i bloggen oxå!! JAG ÄR KÄÄR.. gissa i vad ??
jo mina skoor haha. vet inte varför men har fasnat för de. NAZZIII??? KAN VI GÖRA NÅGOT
SÅ JAG KAN SÄTTA PÅ MIG DEEE & VISA UPP DE FÖÖR ......... hhahaa...

damp!! pusss på örat HHIHIHI



FAN FAN FAN. GÅR EJ OCH LADDA UPP BILDEN PÅ MINA UNDERBARA SKOOR.....
fan jävla blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0