090916

Hellu sötnötar!
Hoppas att alla har mått lika bra som mig idag,det har inte hänt något speciellt men jag vaknade nog på rätt sida bara..allting har gått som det ska hittils och det hoppas jag att det gör i fortsättningen av dagen också!

Sitter i skolan just nu med Jemma & Tamara,Jemma kollar på nån jäv*a dokumentär om whitney huston när hon var drogberoende,Tamara lyssnar på musik och letar jobb och nu har hon lyckats hitta något i Cloettacenter i lkpg tror jag.

Ulla och Steffani kommer hit snart,vi ska åka och käka lite mcdonken maat för vi har lektion till 17:00 idag o nått måste vi få äta så vi kommer igång o kan fortsätta.Sahaar gick ner till stan med sin mamii eftersom vi har 2 timmars "rast" eller håltimma man kanske ska säga,men hon dyker säkert upp snart också.

Efter lektionen ska jag snabbt sminka mig lite och röra mig mot Cromwell,hoppas det går bra första dagen,är lite pirrig i magen men det är nog normalt hihi.
Nej nu måste jag sluta skriva,tror Ulla kommer dyka opp när som.Pusss
I'm out / Nazii


Kommentarer
Postat av: Katarina bästa bloggläsaren

Hej NAZI SAHAR OCH MARIJA! Det här är ett meddelande från eran bästa bloggläsare katarina. Jag har läst eran blogg ända sen ni börja och ni MÅSTE SKÄRPA ER! asså ja älskar eran blogg ni är jätteduktiga och det är kul att läsa, men skriv oftare kom igen nu tjejer!!!!!!!! :) och nu har jag också blogg :D:D SÅ LÄÄS PUSS NI ÄR BÄST ÄLSKAR ER OCH ERAN BLOGG NI ÄR BÄST OKEJ GLÖM EJ PUSS!

2009-09-16 @ 23:22:06
URL: http://jedzina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0