090920

Hej allihopa!
Hoppas alla ni där ute mår bra och har haft en mysig/rolig helg.
Själv så har jag haft en underbar helg,eller aa Lördagen var helt underbar eftersom den spenderades med min älskade Toni :).

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att sitta hemma och kolla på tv.
Min älskade mamma har åkt till Iran och ska vara borta i 3 hela vekor,hon åkte igår men det känns redan som evigheter..helt tomt hemma ju.

Just nu sitter jag i mitt rum med Sahaar,Nadia & Tamara,Sahar sitter vid den andra datorn o leker o Tamara ligger på sängen o spelar spel på sin mobil & Nadia,hm vad gör hon,hon pillar på sig väska o ser helt mobbad ut.
Idag ringde Toni mig o vi snacka i 1 timma,jag låg i mammas rum och prata i tel o så får jag ett sms från Tamara där det står :Kom inte in till ditt rum vi håller på o gör en överaskning till dig.När jag hade slutat mitt samtal försökte jag komma in på mitt rum men det var låst och jag fick inte komma in..efter ett tag fick öppna dem dörren och båda stod där med jätte konstigt "smink" och typ alla mina kläder dem hade hittat i garderoben på sig.Haha fick ont i magen så mycket jag skratta,dem satte på en låt och började hoppa o dansa som hulliganer.sen gick dem ut till varadgsrummet och började dansa framför min styvpappa o larva sig,han tyckte dem var helt dumma i huvudet,det är dem ju iförsig..

Nu ska jag ladda upp lite bilder på dem sen ska vi nog lägga och sova tror jag,om inte dem hittar på en massa annat buus..
Godnatt på er!

Im ou't / Nazii




       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0