091015

Hej sötnosar!
Vi har haft jätte dålig uppdatering vilket kan bero på att sommarlovet är förbi och vi har börjat med skola/jobb så man har givetvist inte lika mycket tid att lägga ner på bloggen..hihi jag är duktig på att skylla ifrån mig men så är det iallafall!
Just nu sitter jag faktiskt på lektion och vi diskuterar sveriges "sjukvård" och det enda jag gör är att klaga o blogga samtidigt hihi,men nu ska dem sätta på nån jäkla film som inte jag orkar kolla på därför ska jag fortsätta blogga,har inte så mycket att skriva om men jag kan väl skriva lite kort om vad jag gjort på senaste tiden =).
"Sommarlovet" var nog ingen riktig sommarlov i år,jag såg inte så mycket sol iaf vilket kanske många andra gjorde så jag kan nog inte säga att jag riktigt njutit av sommaren som man igentligen bör göra,men det var ju ganska skönt att inte behöva stiga upp jätte tidigt på morgonen och tänka på att man måste gå till skolan.
Skolan började för ett tag sen och det känns ganska skönt och allting går som det ska..det känns så bra i skolan att man nästan längtar till skolan på helgerna,inte likt mig vet ja.
Idag vakna jag upp och tog en skön dusch och packa lite idrottskläder i väskan och åkte till skolan,väl framme i skolan märker jag att det är Tisdag idag och inte Onsdag så jag hade tagit med mig kläderna i onödan..var ju helt död imorse när jag vakna så jag måste ha varit helt borta och fått för mig att det är Onsdag...(Dum)
Imorgon ska bli en rolig men jobbig dag..har idrott till 17:00 och efter det har jag praktik på CromwellHouse 18:00,vet inte hur jag ska hinna fräscha till mig efter idrotten,hatar att duscha i skolan,jag skulle mer än gärna vilja gå hem och göra allting hemma men jag hinner ju inte för det är en bit till Cromwell också.men det kommer nog gå bra,Hoppas jag!:)
Nu ska jag fortsätta plugga,efter skolan ska jag hem och kolla på blood in blood out och sen prata med älskling och sova.
Kanske bloggar innan jag sover,men det lär vi märka..Pusssss
I'm out/Nazii


    & då säger jag så här till alla sjukvårdare i Sverige: Fuc* You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0