hej hopp

hej alla, hoppas ni mår bra? känns som att det var jätte länge sen jag skrev.. sitter i vrinnevi park och ska snart ha lektion här uppe. hade prov på morgonen i psykologi, frågan är om jag ens klarar det :/ !!! hopppppas det iaf.
sen kom ilona och hämtade mig så skulle jag på körlektion så åkte vi och hon fick följa med =) ..

under dessa dagar jag inte har skrivit vet jag inte vad som har hänt har vart med yoo och vi har haft super kul !
pluggat teori och pluggat skolämnen. massa prov nästa vecka.
som vissa kanske vet fyllde jag 18 år i fredags, vi var hemma hos mig innan sedan manesa och där efter otten.. det var så himmla kul och trevligt, tack alla för att ni gjorde min underbara födelsedag och tack för alla fina presenter! igår var jag yoo calle och david på aik-djurgåreden match haha alla var på G och det var såklart vinnst för aik med 2-0 wwwwwwwwwoooooooooooowww !
idag ska jag köra i efter middag igen klockan 15:30.. sen ska jag hem ta en dusch och plugga lite teori. sen får vi se vad det blir senare.. kanska middag yooo???????

ni ska få bilder från min födelsedag och aik matcheN.. pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssss/maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄGG IN BILDER DÅ ??

2009-10-01 @ 23:04:33
Postat av: jako

glöm inte att länka till mig ////////////////////////////////////////// YAGHOUB

2009-10-02 @ 08:35:59
URL: http://jaakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0