sämst..

haha hej på er. vi är så jävla dåliga med upptadering så jag känner att vi nästa kan lägga ner denna blogg ibland..
om ca en vecka är jag och två brudar från min klass med i folkbladet och visar upp lite höst kläder ! skit snygga bilder vart det... det var ja jojo o emma..
nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker till turkey :) det ska bli så skönt! hoppas bara inte ja får reser i skolan haha..
idag har min farbror vart här från södertälje, vi har typ bråkat och diskuterat i över 1 timma ! shet va svår fattade folk kan vara ibland när man ska sitta och diskutera om assyrer och syrianer .. VI ÄR SYRIANER FATTA DET ! och vi är allla grundade från TURKIET ! inse det med haha .. vilket jävla bråk vi hade så säger han vart är du ifrån? jag bara sverige? han fick damp hahahah.
aja vet inte riktigt vad ja ska säga haha .. byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0