100408

Tjena på dig bloggen !
Det var ett tag sen man skrev något här, har haft fullt upp så jag kan nog ta och skylla på det!
Helgen har varit underbar den spenderades i Sthlm med dem bästa..
Just nu sitter jag hemma,har varit ute och gått men vädet är så disgusting så jag nästan mår dåligt utav det, är jätte förkyld också.
Ska nog vara hemma och vila resten av dagen,det behövs nog.

Igår hade jag uppkörning and guess whut? jag blev inte godkänd pga en gubbe som tuta åt mig och gjorde mig mer nervös än va jag redan va !! Varför ska det vara så himla svårt för dem kuggar en för ett litet fel men alla gör väl fel i trafiken lxm,spec när man är så nervös som man är när man sitter i deras bil,är jätte besviken på mig själv men men det kommer,Jag får ta o kämpa lite mer..som en nära vän sa "Vi är fortfarande unga,det kommer". Det stämmer mycket bra det.

Nej nu ska jag gåupp och tvätta ut min hårinpackning som jag har haft i huvudet i flera timmar sen ska jag nog glo tv och plugga!

Ps. När man läser vad vissa ungdomar skriver om i sina bloggar får man nästan själv ingen lust att blogga mer,jag tycker att man har all rätt att yttra sig om saker och ting på sin blogg det är ju liksom sverige vi bor i men man behöver ju inte kommentera allting på ett negativt sätt så länge man själv inte är perfekt, och perfekt är ju ingen ! så ni söta barn därute kan jag ta det lite lugnt och sluta klaga på så mycket när det är så mycket fel på er själva.. Din skit !


I'm out / Näääzz





"inbillarbilden" =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0