100412

Hellu bloggen!
Vaknade för inte så länge sen och sprang till min kära tv för att kolla på Våra bästa år..har följt den serien sen jag var 7 år gammal 'n i lovelilove it !

Jag kan ta och berätta lite om gårdagen också.
Jag vaknade tidigt på morgonen och såg att det var soligt ute, tänkte sätta på mig mjukiskläderna och gå ut och jogga, ringde sahar och fråga om hon ville följa med eftersom hon bett mig höra av mig när ja ska ut o jogga så vi kan göra det tillsammans, Men nej hon kunde inte följa med för hon hade träningsvärk pga att hon hade dansat her as off på otten tydligen, Fick ett samtal och det blev ändrade planer, Jag, Sahaar och A (personen vill inte bli nämnd i bloggen) blev tvungna att åka till linköping, väl framme i linköping tog A bilen och åkte iväg ,Då var det bara jag och Sahaar kvar,jag ringde Asmir och kollade läget med han och vi gick in till stan och köpte oss lite goda "linköpingsmuffins" som vi kallar det och jag fick med mig ett par jätte fina solglasögon, sedan gick vi och träffa Asmir, Sahaar börja direkt städa hela köket, hon fick damp när hon såg all disk (ovanligt)..sen gick vi ner och träffa Kaka och Jako en liten stund och sen blev det att åka till Skäggetorp på "KurdiskaFFs segergrill".
O så glömmer vi inte bort att gratta KFF för segern mot Syrianskamjölby om ja förstod rätt.
I väntan på A satt vi med kfflaget och umgicks o prata o hade det allmänt trevlig och boring, det enda alla prata om var fotboll, Stackars Yousef kom med kryckor den andra sköt bollar på folks kollonier, Asmir sprang runt och kasta saker o Asko blev totalt nergolad av sina polare och var helt röd i ansiktet för det mesta, (skäms inte Asko om du läser detta, ingen som läser min blogg känner dig ändå).

Efter 4 timmars väntan på A så åkte vi hem tillslut, Det blev ingen roadtrip till göteborg för det blev fööör sent och ingen orkade köra och alla tjafsa och kasta stolar på varandra .. funny.TACK A !!
japp det var i princip allting som hände igår.

Idag är det en ny fin solig dag, Ska upp o äta mat snart och sen vänta på min bästis Ayman tills han är klar sen blir det fika för vår del och en massa babblande as usuall..Han åker hem till Norge imorgon :(..ähh nej nu ska jag upp och äta, Ha en fin dag allihopa


Ps.I miss you


I'm out / Nazii


                 
Asmiree                Mylove,Bubbii       Hey you..Fuc* you !
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0