100414

Nemeeeen tjeeena !
Fan va soligt det är ute, jag är på min bra men ändå konstiga humör men vi får se hur det är lite senare med det,
Nu ska jag upp och tvätta ansiktet sen ska jag till skolan, efter skolan blir det en massa teoriplugg för mig, den stora dagen är snart här så jag måste kämpa mycket nu för o få resultat..
Sahaar fick sitt körkort i måndags..Grattiis ännu en gång, du är BÄST.. hon tog teorin OCH uppkörningen på första.. sjuuukt duktig där rorren !
Nej nu ska jag faktiskt gå upp och börja göra mig i ordning, har mycket att skriva men det får jag ta senare and by that i mean about a few days =) hihi.


I'm out / Nazii

Puss på "er" noot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0