100415

Hallooj där !

Kom hem precis ifrån teoriskolan,är helt sliten vaknade upp kl 8 imorse och tog en dusch sen tog jag en lång promenad till skolan, det var så skönt väder så jag blev pigg på köpet oxå =).
Det fick bli plugg liggandes i gräsmattan precis som igår.Efter skolan tog jag och Jemma en promenad till mcdonald's i stan och käka, sen skulle hon iväg till jobbet och jag till teoriskolan.
Blev en massa plugg i teoriskolan och imorgon kl 10:00 på förmiddagen blir det att övningsköra, inte för att jag tycker jag behöver fler lektioner men men har man en mamma som är som min mamii så blir man tvingad till saker och ting ibland..
Btw jag längtar sååå himla mycket till den 3emaj.. Önskar jag kunde sova o vakna o se att den stora dagen är här men u have to be patient som dem brukar säga!!

Nu ska jag ta och plugga massa teori och sen får vi se vad som händer, kvällen kommer nog spenderas hemma med familjen.Myysss!

I'm out / Nazii




Lookin' at me like I'm hurt
When I'm the one who said I didn't want it to work
Don't you forget I had him first !
Päääääääääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0