100415

Tjeniix bloggen !
Befinner mig hemma just nu och känner mig allmänt mobbad..varför vet jag inte men jag bara gör det =P.

Idag har jag varit i skolan och fått en massa gjort, Jag och Jemma låg ute i gräsmattan i skolgården hela dagen och "pluggade" men men det gick ganska bra, vi hann planera massor till studenten oxå, blir att åka flak med alla svartskallarna och en hel vecka röj, i cant waaaaiiit !!! Efter skolan åkte jag hem och hjälpte till med packningen, flyttar ju från den här ruttna staden snart det ska bli mycket skönt, efter att ha hjälpt till med packningen så åkte jag iväg o köpte mat till mig,mamma o min söta styvpappa, en film hyrde jag oxå som vi inte hann se för alla ska lägga sig nu..sen har jag varit ute och träffat min allra bästa bästis Ayman som åker till Norge imorgon :(..låg och prata med min blivande en stund oxå och nu känner jag faktiskt för att hoppa i säng så nattinattii BITCHES !

I'm out / Näääz

 Generellt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0