100417

Shulululu där !
Befinner mig hemma just nu som alla andra gånger då jag skriver något här på bloggen, tänkte gå och ta en sköwn dusch och sen lägga mig och plugga teori men jag tänkte skriva lite innan jag gör det.

Igår var det fredag och många var ute och festa och gjorde något roligt medans jag som vanligt var och plugga, kom hem från teoriskolan nångång vid 21:00 och redan 22:00 låg jag och var i min 6e dröm kan man säga, fick ett samtal av min man också, har tydligen mumlat något i sömnen och lagt på.. Ha ha.
Gick upp kl 07:00 imorse, satte på mig joggningskläderna och gick ut. Mycket skönt var det men det blåste lite kallt bara men jag blev varm efter 5 minuter, alla ni som röker vet att man blir anfådd efter 20-30 meter så resten får ni klura ut själva.. pinssaamt säger jag bara!
Efter 1 och en halvtimma joggning kom jag hem och dushade kroppen, åt mammas goda mat och sen åkte jag till teoriskolan kl 12 och var där till kl 17:00, efter det åkte jag hem och nu är jag här =).

Nej nu ska jag gå upp och ta en dusch, uppppss changed plans.. haha
Fick ett samtal av Jemma precis hon tvingar mig sova hos henne så hon ska komma och hämta mig snart så ska vi hem till henne och glo film .. Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa ! 
 
I'm out / Nääz



Ge miiig soooommmaaar !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0