100424

Hellu !
Ligger här hemma hos Sahariis och bara tar det lugnt, tänkte ta och berätta lite snabbt vad vi gjorde igår och vad vi ska göra nu medans jag ändå inte har något bättre för mig.. Sitter och lyssnar på Inna- Amazing, diggar den!!!!
Igår kom jag hem till Sahar för att plugga teori och för att äta min favoritmat som hennes mami hade lagatt men så blev det inte alls, nej nej.. ist satt vi o prata en massa och sen kom tamara och sen träffa vi Samra och jag kände för att dricka lite så vi åkate och köpte dricka och satte oss hos Sahaar och drack till 6 på morgonen och snacka skit och bara hade det "mysigt".. KUL :)
Vi vaknade vid 12 tiden och käka frukost och sen dess så har vi bara "chillat" som man brukar säga.. vi orkade inte ruttna mer så nu ska vi iväg till Fräcka frökens och ta en liten fika..solen skinner ju så det är alltid ett plus ! =)


Nej nu måste jag gå, ha en fortsatt trevlig kväll !



I'm Out / Nazii



       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0