100425

Hallloj!
Vaknade för en stund sen av att Jemma ringde och sa att hon hade bokat tid för permanentlösögonfransgrejen, ögonfransarna håller upp till en månad beroende på hur du sköter dem när du duschar och tvättar ansiktet.. Jag bad henne ringa och boka en tid till mig med men dem hade bara en ledig tid idag och det var kl 13:00 och otur som jag så har jag inte tid just då så det får bli en annan dag i veckan !Ska slingra håret snart också och sola och fräscha till mig lite, det var länge sen jag la ner lite tid på mig själv ju.

Jag kan ta och berätta lite kort om gårdagen sen måste jag springa iväg,har en massa plugg, skjut mig!!
Igår var det bestämt att jag skulle sitta hemma och plugga hela dagen men nää så blev det inte, Jemma ringde mig vid 11 tiden och fråga om jag ville följa med till HagebyCentrum och köpa hennes "bacebollkofta" hon hade lagt undan, jag tänkte för mig själv att det skulle gå snabbt men sen åkte vi förbi Sahar och skulle hämta en cd för vi inte orkade lyssna på radio så följde Sahar med också, Vi var i Hageby i nån kvart sen blev vi hungriga och åkte till Deli för att äta min goda Plankstek som jag har suktat efter jätte länge, vi åt en mycket gd förrätt och sen en mycket godare plankstek, Tror nog Deli har den godaste planksteken i stan med billigaste priset 99:- kr,helt sjukt !!!
Hur som helst vi skulle åka till Halvars och äta glass efter det men ingen var sugen på glass längre, Mer får ni inte veta, Secretstämplat haha =P.

vi åkte hem och jag skulle allassas hem och plugga men nej så blev det inte heller, vi träffa på några kompisar så bestämde vi oss för att åka till söderköping och äta good glass, helt i onödan åkte vi dit och det var stängt, typiskt!
Vi gick upp för alla trappor upp till toppen av berget och sen tillbaka ner, ännu mera onödigt.
Vi var 5 bilar som åkte efter varandra för att 2 grabbar skulle racea..en vr6 mot en bmw 325 haha (bilnörd).. Hursomhelst kvällen sluta i skogen med 100 pers som sprang runt och skrämde varandra. Mycket jag pluggade va ? =D haha

Nu har jag pluggat i 2 timmar så tänkte ta en rast och blogga men nu ska jag springa tillbaka till boken !
Höres senare maybe baby!


I'm out / Nääzz


                 



Lite gammla och nya bilder =)

 


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack så mycket! :) Jag mår bara fint själv då?:)

2010-06-27 @ 19:43:21
URL: http://babysvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0