100330

Halloj bloggen!
Dagen började som vanligt med skolan idag,började kl 11:00 och slutade vid 15:30. Skönt med sovmorgon där!=)
Efter skolan åkte jag och Sahaar ner till stan och mötte upp Tamara,vi gick runt lite o kolla på skor,kläder,smycken och aa lite allt möjligt..äntligen hitta jag mina "Jason Mraz" solglasögon som jag har letat efter lite överallt!
Efter stan blev det att åka hem och plugga och nu sitter jag här och ska lägga mig och sova alldeles strax efter jag har pratat lite med min ängel.
Imorgon är det skola som gäller sen har jag tid hos "Törnrosa",Silke/Glasfiber får det bli denna gång med eftersom jag blev så nöjd sist,efter det ska jag till sol&motion och sola lite,det var ett bra tag sen jag sola,känner mig som en blek i donno whut !!
Nej nu ska jag gå och borsta mina tänder och prata med älsklingen och sedan sova..
Ha en fortsatt trevlig kväll!

I'm out / Nazii


 Geeeeeee mig sommmmmar NUU !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0