Cinema!

Hejsan där bloggen! 
Är hemma just nu,ligger i soffan och latar mig tillsammans med min lata söta katt (Bubbii).
Har varit ute och joggat och därefter en skööön dusch.:)
Fick ett samtal av kära Sahaar förut,hörde inte mycket annat än musik o skrik.Dem har tydligen haft det jätte kul och snart ska jag få höra allting ifrån dem,dem är framme hemma kl 21:00

Själv ska jag strax upp och byta om lite och sen åka till Jemmas arbetsplats,därefter ska vi två på bio och kolla på "Remeber me". Har hört att den är jätte bra och jag hoppas att denna film lever upp till mina förväntningar för det gjorde verkligen inte Avatar som alla prata så mycket om.
Nej nu ska jag upp och börja byta om,skriver kanske senare när jag är hemma om inte det blir försent.

Im out / Nazii






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0